Veelgestelde vragen

Stopt een proefabonnement automatisch?

Ja, een proefabonnement stopt automatisch. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. Bij vaste abonnementen (abonnement tot wederopzegging) dient uw opzegging minimaal één maand voor de afloop van uw abonnementsperiode bij ons binnen te zijn.

Is Autovisie ook digitaal leesbaar?

Ja, Autovisie is als e-magazine te lezen op de iPad. De Autovisie app is verkrijgbaar in de App store. Wilt u iedere woensdag automatisch het magazine op uw iPad? Neem dan één van de voordelige abonnementen. Klik hier voor de mogelijkheden.

Wat zijn de bezorgdagen van Autovisie?

Autovisie verschijnt iedere 2 weken en wordt bezorgd op woensdag.

Waar kan ik terecht met mijn bezorgklacht?

Uw bezorgklacht kunt u per mail doorgeven via abonnementen@autovisie.nl.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw bezorgklacht aan ons te melden, zodat wij actie kunnen ondernemen naar aanleiding van uw klacht. Uw ervaringen helpen ons onze dienstverlening te verbeteren!

Hoelang is de ontbindingsrecht periode?

Er geldt een ontbindingsrecht periode van 14 dagen. De ontbindingsrecht periode gaat in op de dag dat u de eerste krant heeft ontvangen.

Is er een wettelijke garantie van toepassing op de overeenkomst?

Ja, de geleverde producten moeten die eigenschappen bezitten die u op grond van de overeenkomst mag verwachten. Kijk voor meer informatie in de Algemene Leveringsvoorwaarden.

Op welke wijze wordt de overeenkomst gearchiveerd?

Na afsluiten van het abonnement ontvangt u een bevestiging per e-mail of brief met alle abonnementsgegevens. Daarnaast kunt u uw abonnementsgegevens te allen tijde inzien op mijnmedia.nl

In welke taal kan de overeenkomst worden gesloten?

De overeenkomst kan uitsluitend in het Nederlands worden gesloten.

Contact

Voor overige vragen kunt u contact met ons opnemen via onderstaand telefoonnummer, e-mailadres of per post.

Abonnementenservice Autovisie
Postbus 36
1000 AA Amsterdam
fax 020 585 2927
Contact

FAQ Autovisie Magazine app

Welke voordelen heeft de Autovisie Magazine op de iPad voor mij?

U kunt uw Autovisie Magazine lezen waar en wanneer u maar wilt. Wanneer u de App heeft gedownload, heeft u altijd alle magazines digitaal bij de hand. Op de verschijnings-/bezorgingsdag van het magazine is deze ook beschikbaar op uw iPad.

Hoe kan ik Autovisie op mijn iPad lezen?

Klik hier voor de gebruikershandleiding.

Is de Autovisie Magazine app ook geschikt voor Android?

De Autovisie Magazine app is vooralsnog alleen beschikbaar voor de iPad.

Kan ik ook Autovisie Magazine lezen via mijn E-reader?

De huidige functionaliteiten van de iPad app zijn niet geschikt voor de E-reader

Ik woon in het buitenland en wil graag Autovisie Magazine lezen op de iPad.

Met de Autovisie Magazine app heeft u toegang tot het magazine via uw iPad. Dus ook in het buitenland kunt u genieten van Autovisie.

Let op: Autovisie adviseert u om gebruik te maken van een Wifi netwerk tijdens het downloaden van de app en het magazine. Via het 3G netwerk kan dit, afhankelijk van uw databundel, kosten met zich mee brengen.

Kan ik de digitale magazines bewaren op mijn iPad?

De reeds gekochte edities van Autovisie Magazine worden automatisch bewaard in ‘mijn magazines’. Houdt u er rekening mee dat een editie van het magazine redelijk wat ruimte in beslag neemt op uw tablet.

Kan ik de digitale Autovisie lezen op meerdere iPads met één account?

Een digitale editie van Autovisie is maximaal op drie iPads te lezen. Dit kan op iedere iPad zijn waar u met uw account op inlogt. De app dient wel geïnstalleerd te zijn op het betreffende apparaat.

Welke kosten zijn verbonden aan de digitale Autovisie Magazine?

Een losse editie downloaden zonder abonnement kost €2,99 in de appstore.

Behalve de kosten voor het abonnement zijn er als abonnee geen kosten verbonden aan de digitale Autovisie Magazine.

Houdt u er rekening mee dat het downloaden van de Autovisie via het 3G netwerk kosten met zich mee kan brengen. Raadpleeg uw provider voor meer informatie.

Waar kan ik suggesties naar toe sturen voor het verbeteren van de Autovisie Magazine app?

U kunt uw vraag of opmerking sturen naar marketing@autovisie.nl

Mijn registratie is niet gelukt. Wat moet ik doen?

Hiervoor kunnen verschillende aspecten de oorzaak zijn, o.a.:

1. U bent al geregistreerd.

Autovisie gebruikt het online registratiesysteem van de Telegraaf Media Groep. U bent al geregistreerd als u producten heeft besteld via De Telegraaf Webshop, een digitaal abonnement heeft op De Telegraaf of al kunt inloggen op mijnmedia.nl.

2. U heeft een buitenlands adres.

Neem contact op de afdeling Klantenservice: telefoon 020-480 28 25 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur); email: iosmagazine@autovisie.nl

3. U heeft een bedrijfsabonnement.

Er zijn dan twee oorzaken waardoor de registratie kan mislukken:

- Een collega heeft het klantnummer al gebruikt voor een registratie.

- Uw bedrijf heeft meer dan één abonnement op Autovisie. In dat geval kan alleen het eerste abonnement automatisch geregistreerd worden.

In beide gevallen kunt u nog steeds een account aanmaken door contact op te nemen met de afdeling Klantenservice: telefoon 020-480 28 25 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur); email: iosmagazine@autovisie.nl

4. Er is een storing.

Wanneer de tekst boven het registratieformulier melding maakt van een storing, kunt u helaas geen registratie aanmaken. Wij willen u vriendelijk verzoeken het later nogmaals te proberen.

5. U kunt nog steeds niet registreren.

Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de afdeling Klantenservice: telefoon 020-480 28 25 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur); email: iosmagazine@autovisie.nl

Het lukt me niet om een inlog account aan te maken. Hoe kan dit?

1. U heeft geen abonnement op Autovisie.

Een account aanmaken is alleen mogelijk voor abonnees. Registreer u als abonnee en u krijgt een bevestigingsmail met een klantnummer en verificatienummer waarmee u een account kunt aanmaken.

2. Uw e-mailadres nog niet bekend in het registratiesysteem.

Nieuwe abonnees kunnen een account aanmaken nadat zij een bevestigingsmail hebben ontvangen.

3. Er zit een typefout in uw klantnummer

Het klantnummer is een lange cijferreeks: Wellicht heeft u een typefout gemaakt. Wij raden u aan om het klantnummer te controleren.

4. Uw klantnummer is al gebruikt voor het aanmaken van een account.

Een klantnummer kan voor één account worden gebruikt. Wellicht heeft iemand anders in uw omgeving (uit uw gezin, of uit uw huis) het klantnummer al gebruikt voor een account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik hier voor een nieuw wachtwoord.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Uw klantnummer kunt u vinden op de bevestigingsmail of op uw rekeningafschrift.

Ik ben abonnee van Autovisie en wil het magazine ook op mijn iPad lezen.

Klik hier om een account kunt aanmaken.

Ik ben geen abonnee van Autovisie

Ik heb geen abonnement op het magazine Autovisie, maar wil het graag lezen op mijn iPad? U kunt een abonnement nemen op Autovisie Magazine voor iPad. Het magazine verschijnt eens in de twee weken en zal direct op de iPad beschikbaar zijn. Klik hier voor meer informatie.

Kan ik 2 wekelijks het tijdschrift in de brievenbus ontvangen en beschikbaar hebben op mijn iPad?

Indien u een abonnement neemt op de gedrukte versie krijgt u ook toegang tot de digitale versie. Klik hier voor meer informatie.

Hoelang duurt het voordat ik Autovisie Magazine op de iPad kan lezen?

Als u een abonnement afsluit dan kunt u Autovisie binnen twee werkdagen lezen op uw iPad. Wij laten u via een e-mail weten wanneer u het magazine kunt lezen.

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden?

Neem dan op werkdagen contact op met onze Klantenservice telefoon 020-480 28 25 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur); email: iosmagazine@autovisie.nl